* “Sperăm să fie plin stadionul”, spune directorul de marketing al Ceahlăului, Iulian Boghean
Ceahlăul a comandat 11500 de bilete pentru meciul cu Steaua. La case vor ajunge cu 1000 mai puţine. Atâtea a solicitat galeria stelistă, care va ocupa sectorul H, rezervat oaspeţilor. Pentru celelalte, există trei tipuri de tichete. Cel mai scump bilet este 25 lei, pentru zona VIP III (rândurile din spatele băncilor tehnice), iar cel mai ieftin, la peluză, costă 10 lei. Se preconizează însă că cele mai multe solicitări vor fi la tribunele I şi II, unde un loc costă 20 lei.
“Sperăm să fie plin stadionul. Nu ne bazăm doar pe tradiţie, ci şi pe interesul actual. Avem solicitări pentru bilete şi ne dorim să jucăm cu casa închisă”, spune directorul de marketing al Ceahlăului, Iulian Boghean.
Biletele vor fi scoase la vânzare mai devreme decât de obicei. Primele vor apărea miercuri, cu patru zile înainte de partidă, programată duminică, 10 martie, de la ora 20,30.
dupa ce s-a intamplat la bistrita cred ca vor fi numai fanii stelei. p.s.mai sta enache? …..sau vreti neaparat sa va duceti in b?
Am avut mereu o parere buna despre Enache!Nu avem noi un lot foarte puternic,insa sa fii egala lanternei rosii….Felicitari,Costele pt punctul „reusit” cu 2 inchizatori in teren!
La toate jocurile Ceahlaului ,te doare sufletul,avem o echipa de la care nu asteptam nimic,un antrenor blazat care isi pune mainile in cap , la fiecare joc,avem o alta fomula,cu Pandurii,am atacat cu Marc ….Suporterii Cealaului vor fi cu indulgenta 2000,restul din judetele limitrofe,si cei care vin odata pe an la stadion ,sa vada Steaua.
L a cat de mare este blazarea la echipa,sper sa nu fie un macel ,0-3,0-4.
Felicitari marelui manager /terminator de echipe/ GHEORGHE CHIVORCHIAN. A reusit o mare performanta sa distruga si CEAHLAUL. dupa falticeni ,timisoara ,bacau.
Echipa care in campionatul trecut promitea ceva frumos.
Ce vina are Enache daca marele presedinte nu a adus nici un jucator de calitate,face ce poate cu jucatori terminati …/constantinescu,badescu,etc sau fara valoare /pavel.onciu barna etc…
Unde sunt jucatorii de valoare promisi de atatea ori..atacanti, mijlocasi,fundasi…
Chis 0 barat,nu cred ca a jucat un meci, Velici..fortat la lotul lui sandoi cu spagi, gheorghiu a jucat ca la box ,la vaslui lepmet portar ca de portar avea ceahlaul nevoie.
ZERO STRATEGIE , ZERO IMPLICARE,
OARE PATRONUL ECHIPEI DOARME????????????
E greu din 2003 de la momentul zero….bacaul, bistrita, ceahlaul nu se mai regasesc in fotbal, e greu sa joci pi buni!
Si cum in 2004 principalul investitor a intrat in politica, acolo unde se duc bani si din fotbal, Ceahlaul a ajuns sa traiasca din bani publici si banii din televizari…sponsorii si banii de bilete si abonamente sunt cred maxim 10%!
In astfel de conditii conducerea nu poate transfera decat jucatori LIBERI DE CONTRACT, iar realizarile sunt pe masura:naveta A-B, sau daca ne salvam o facem nu pentru ca avem valoare ci pentru ca au si altii probleme financiare.
PS. Pentru a avea o echipa decenta de liga 1 este necesar un om cu bani la Ceahlaul, echipa sa nu mai depinda de cei care au condus clubul pana acum.
<>
Directorul de marketing al Ceahlăului, Iulian Boghean cred ca a facut marketing-ul la seral sau la fara frecventa.
Pe mine „marketing-ul” Ceahlaului nu ma atrage cu nimic la stadion: Ceahlaul nu are un fanclub oficial care se ofere unele facilitati membrilor, actualul site al Ceahlaului este o gluma prosta, neoptimizata, cu un design mediocru, actualizata extrem de rar si extrem de sumar, asa numitul „Magazin Oficial al Ceahlaului” este un spatiu mai mic decat sufrageria mea de la bloc, asa numitul muzeu Ceahlaului este in stadion iar daca intentionezi sa-l vizitezi constati ca nu se poate, fara a primi un raspuns cu subiect si predicat, iar lista poate continua.
D-le director, la apelul bocancilor, Iulian Boghean: Departamentul de matketing din cadrul unei societati si functia de PR, nu este pentru cine se nimereste sau pentru cine il pupa in 3 litere pe Pinalty.
Angajati personal special calificat care sa se ocupe de marketing-ul clubullui de fotbal Ceahlaul, atat in online cat si in offline. Oameni care sa demareze campanii de marketing prin care sa atraga publicul la stadion. Aveti un sponsor (Altex) care are capacitatea sa ofere premii atractive la fiecare meci.
D-le Iulian Boghean, pe stadionul Ceahlaului se afla suporteri si la tribuna 2 si peluze. Inaninte de inceperea meciurilor am observat ca jucatorii suteaza niste migi in tribune: 10 se duc la tribuna 1 iar o minge ajunge si la tribuna 2. Asta intelegeti Dvs prin marketing?!?!
asa sefi asa subalterni.