Noua conducere LocativServ a prezentat ieri, câteva aspecte ale societăţii, inclusiv constatările unei inventarieri asupra locuinţelor ANL: ”După preluarea mandatului, am început inventarierea amănunțită a locuințelor și până astăzi am terminat verificările în Cartierul Speranța și Văleni 1. Am găsit un număr mare de apartamente libere, drept pentru care au putut fi acordate locuințe ANL tuturor solicitanților. În urma verificărilor, i-am notificat urmând să li se întocmească cerere de chemare în judecată privind rezilierea contractelor și evacuarea acestora. În cele două cartiere am trecut prin toate locuințele libere și am analizat starea lor, iar acum avem o situație centralizată a stării imobilelor, pe care am trimis-o către primărie în vederea efectuării reparațiilor necesare. Scopul acestei inventarieri este și acela de a constata sesizările venite din partea chiriașilor și de a le rezolva în cel mai scurt timp. Astfel, am reușit să rezolvăm o problemă sesizată de chiriașii de pe strada Ioan Slavici de mai bine de un an de zile. Săptămâna trecută, cu ajutorul primăriei și a companiei Apa Serv s-a remediat problema canalizării de pe această stradă, iar acum cei care locuiesc în zonă pot folosi circuitul de apă potabilă și menajeră. În aceeași zonă, astăzi (ieri, nn) împreună cu reprezentanți ai Salubritas s-a demarat o acțiune de ecologizare și până în acest moment s-au strâns 2,5 tone gunoi. În perioada imediat următoare, în cartierul Speranța, vom monta coșuri de gunoi stradale, iar colegii de la Salubritas vor interveni pentru capturarea câinilor maidanezi. Tot aici, se va reabilita, de către Publiserv, locul de joacă. Vom continua reparațiile la imobilele de aici și mă refer la igienizarea și repararea iluminatului pe casa scării, dar și înlocuirea sau repararea interfoanelor, după caz. Pentru a veni în sprijinul chiriașilor noștri, începând cu 1 septembrie, programul la casierie va fi prelungit în zilele de joi până la ora 18.00.Pentru a răspunde solicitărilor chiriașilor din clădirea Forum Center vom repara ușile de la intrarea în imobil și vom eficientiza sistemul de climatizare. Ne propunem ca în perioada următoare să creștem gradul de ocupare a clădirii”, a declarat Vladimir Togan, director SC LocativServ SRL La capitolul “măsuri”, se înscriu reducerea ori eliminarea unor cheltuieli de protocol, pe sponsorizări; rezilierea contractului cu SC Expert Consulting; se va renegocia contractul cu SC Mega Cont Expert SRL, contract de Auditare situaţii financiare ale societății pentru anii 2016, 2017, 2018 în valoare actuală de 14.000 lei pe an. Directorul societăţii declară că va solicita o notă explicativă agamanilor care au aprobat cheltuirea a 12 480 lei pentru modernizarea şi igienizarea unui birou cu privire la fundamentele care au stat la baza aceste aprobări. “Am solicitat societății cu care avem în prezent încheiate contracte de energie și gaz și actele adiționale pentru a putea analiza oportunitatea acestei colaborări, dar nu am primit încă niciun răspuns. Am răspuns de asemenea adresei înaintate de către Directia Națională Anticorupție – Serviciul Teritorial Bacău, care are ca obiect plângerea ce îl vizează pe fostul director al societății S.C Locativserv” , a încheiat Vladimir Togan , director SC LocativServ SRL. ”Iată că în doar câteva săptămâni am reuşit să demonstrăm că schimbarea directorilor promovaţi de PSD la societăţile Consiliului Local Piatra Neamţ a făcut ca respectivele societăţi să funcţioneze mai bine, să ofere servicii de calitate cetăţenilor şi să cheltuie mult mai eficient banii publici.” a concluzionat Dragoş Chitic, primarul municipiului Piatra Neamț.
M.O.T.