Pietrenii care au depus dosare pentru obţinerea unei locuinţe ANL din anii trecuţi, trebuie să-şi actualizeze documentele, în perioada 8 ianuarie – 16 februarie. Potrivit autorităților locale, aceste actualizări sunt obligatorii în vederea stabilirii clasamentului cu ordinea de priorități a solicitanților de locuințe ANL destinate închirierii. Documentele necesare sunt: adeverinţă de la Directia de Taxe şi Impozite Locale Piatra Neamţ din care să rezulte faptul că solicitantul şi soţul/soţia nu deţin locuinţă proprietate,contractul de închiriere înregistrat la organele fiscale teritoriale,în situaţia în care solicitantul locuieşte cu chirie,confirmarea de la Asociaţia de proprietari a numărului de persoane care locuiesc împreună cu solicitantul la adresa actuală;adeverinţe de salarizare soț/soție;orice document în măsură să dovedească modificări survenite de la ultima actualizarea dosarului de locuință (certificat de căsătorie,certificat de naștere copii,hotarâre de divorț, adeverințe medicale,diplomă de studii etc).
Actele se se vor depune la sediul Primăriei Piatra Neamţ, în zilele de luni până joi între orele 8.00-16.30, iar vineri între orele 8.00-14.00.
Ingrid CIOFOAIA