Nemţenii vor primi facturile de la E.ON prin intermediul altui furnizor de servicii poştale. Începând din această lună, compania de distribuţie a energiei electrice şi a gazelor naturale a încheiat un nou contract cu o firmă de curierat, care va asigura transportul facturilor de la furnizor la consumatori.
„Facturile de gaze naturale şi electricitate emise de E.ON Energie România vor ajunge din această lună la clienţii companiei prin intermediul serviciilor poştale oferite de Total Post, cea mai importantă companie privată de pe piața corespondenței adresate“, a precizat Sorin Munteanu, purtătorul de cuvânt al companiei.
Schimbarea vizează circa 3 milioane de clienţi ai companiei şi are la bază necesitatea de îmbunătăţire a serviciilor de corespondenţă.
„Parteneriatul dintre E.ON Energie România şi Total Post are la bază preocuparea companiei noastre de îmbunătăţire a serviciilor, urmărindu-se pe termen scurt fluidizarea procesului de transmitere şi o reducere a timpului de livrare a corespondenţei către clienţi“, mai spune Sorin Munteanu.
Serviciile poştale către beneficiari vor fi asigurate pentru o perioadă de 2 ani de zile, conform contractului dintre cele două companii. Curierul va asigura remiterea către nemţeni a tuturor documentelor E.ON, cum sunt facturile, notificările, înştiinţările. De asemenea, clienţii vor putea achita utilităţile facturate ca şi până acum, prin intermediul cardului, numerar, prin transfer bancar, prin debit direct, internet banking sau POS puse la dispoziţie de unităţile bancare sau furnizorii de servicii de plăţi electronice.
Cristina IORDACHE