Spitalul Roman caută telefonistă care să știe să „taie tonul“ când „se înroșește firul“

telefonistAparent lipsit de importanță majoră, un post de telefonist scos la concurs de Spitalul Roman are, de fapt, atribuții cheie în bunul mers al activității în unitate și în relația cu terții. Primește toate apelurile telefonice atât din interior cât și din exterior și face legătura cu compartimentele cerute însă, totodată, urmărește și notează fiecare solicitare venită de pe secții, pentru a se putea ști cu exactitate cine abuzează de banii spitalului pentru a vorbi „cu exteriorul“…

„Telefonistul ține evidența tuturor convorbirilor solicitate de personalul spitalului. La solicitarea directorului financiar-contabil , în cazul în care este depășit baremul convorbirilor pe spital, întocmește situația convorbirilor pe compartimente, situație care o predă directorului financiar-contabil“, se arată în comunicatul emis de Spitalul Municipal de Urgență Roman cu privire la atribuțiile pe care le are telefonistul în fișa postului.

Concursul pentru ocuparea acestui post pe perioadă nedeterminată în cadrul Sediului administrativ va avea loc în luna noiembrie, având posibilitatea să se înscrie doar persoane cu cel puțin 3 ani experiență în domeniu și cu un nivel mediu al studiilor sau de specialitate. Depunerea dosarelor se acceptă până pe 28 octombrie 2015. Selecția dosarelor va avea loc în 2 noiembrie, iar proba scrisă pe 11 noiembrie. Pentru concurenții care promovează proba scrisă va avea loc și o probă orală, pe 13 noiembrie, urmând ca pe 17 noiembrie să fie afișate rezultatele.

Mai trebuie menționat faptul că telefonistul semnează un angajament de  confidențialitate a datelor cu care intră în contact. Una dintre atribuțiile extrem de importante pe care le are un telefonist este și aceea de a anunța la dispensarele rurale și urbane toate externările de la secția Neonatologie.

Geanina NICORESCU