Răbdare cu avaria la E-ON

eonNemţenii care au avut nevoie să reclame avarii sau defecţiuni la instalaţiile electrice în ultima vreme au întâmpinat întârzieri în preluarea apelurilor pe linia verde gratuită. Deficienţa este un caz de forţă majoră pe care conducerea companiei E-ON o justifică într-un comunicat de presă remis redacţiei şi în care arată că se execută lucrări de modernizare a infrastructurii informatice, aşa cum au fost ele programate anterior. „Activitatea de înregistrare a sesizărilor primite de la consumatori necesită, în această perioadă, un timp mai îndelungat, ca urmare a unor lucrări pe care compania noastră le realizează la sistemul informatic ce deserveşte serviciul de Call Center”, spune Sorin Munteanu, specialist comunicare în cadrul companiei.

E-ON Moldova Distribuţie spune că lucrările la infrastructura informatică sunt programate să se finalizeze până la începutul săptămânii viitoare şi roagă clienţii să aibă răbdare atât cât este nevoie pentru ca apelul la Telverde să fie preluat de către operatori. Nemţenii pot suna la numărul de telefon fără taxe 0800 800 929 de pe orice reţea de telefonie mobilă sau fixă pentru a semnala întreruperi în alimentarea cu energie electrică, situaţii cu risc de accident ce pot surveni la tablourile electrice, la posturile de transformare ori la firidele neîncuiate sau care au sistemul de inchidere deteriorat, la stâlpii sau conductoarele căzute la pământ. Avantajul este că se poate suna oricând la acest număr, zi sau noapte, iar apelul preluat de operator este direcţionat la serviciul specializat.

Cristina IORDACHE