*Secția de Drumuri Naționale a demarat reparații timide dar a fost „sabotată” de vremea nefavorabilă
* Prefectul cere decopertări cu „ţârâita” care să poată fi rapid acoperite
Sute de kilometri de drumuri naționale de pe teritoriul județului Neamț arată ca după bombardament.
Cele mai afectate sectoare de drum sunt, în opinia conducerii Secției Drumuri Naționale (SDN) Piatra Neamț, DN 15D Piatra Neamţ – Roman – Crăieşti, DN 15 Poiana Largului – Bicaz – Piatra Neamţ, DN 15C Tg. Neamţ – Târzia, DN 15B Tg. Neamţ – Timişeşti, DN 12C Bicaz Chei – Bicaz, DN 2 Săbăoani – Hanu Ancuţei.
Situația cu aceste drumuri care transformă viața șoferilor în calvar a fost prezentată prefectului George Lazăr în cadrul întâlnirii pe care acesta a avut-o cu directorul SDN Piatra Neamț Stejărel Spiridonescu.
Șeful drumarilor a precizat că Secţia Drumuri Naţionale a demarat lucrările de reparaţii cu mixtură asfaltică caldă pe sectoarele de drum cele mai afectate, dar au fost înregistrate stagnări şi întârzieri datorită timpului nefavorabil (ploaie, temperaturi scăzute) care nu a permis executarea lor în condiţii optime.
Prefectul a semnalat existenţa unor mari porţiuni de drum decopertate ce nu au fost acoperite în timp util, îngreunând traficul rutier şi producând mari pagube proprietarilor de autoturisme.
Şefului SDN Piatra Neamţ i s-a solicitat ca lucrările să se facă pe porţiuni mai mici de drum, astfel încât să fie finalizate în cursul aceleiaşi zile cu respectarea cerinţelor calitative. „Nu este normal să se decoperteze porţiuni mari de drum şi să fie acoperite după zile întregi. Oamenii nu trebuie să fie afectaţi în niciun fel de lucrările aflate în execuţie. Solicit domnului Spiridonescu să urmărească şi să se implice cu toată răspunderea în desfăşurarea acţiunilor de reparaţii asfaltice şi mai ales să aibă în vedere calitatea lucrărilor efectuate ” a declarat prefectul George Lazăr.
Concluzia întâlnirii dintre prefect și directorul de la Drumuri Naționale a fost stabilirea unui „calendar de urgență” pentru perioada următoare, cu teme clare de intervenție pe sectoarele de drum cele mai avariate.
Pentru îndeplinirea obiectivelor din programul stabilit, va fi prelungit programul zilnic de lucru şi vor fi folosite la maxim zilele cu condiţii meteorologice care permit executarea lucrărilor.
problema e materialul de proasta calitate folosit !
Cum te poti numi sef la drumuri cand nu ai drumuri , trebuie pus cineva dedicat meseriei nu carpaci .
Problema este ca si la Drumuri nationale si la Drupo si la Publiserv -care ar trebui sa se ocupe cu asfaltarea – sunt structuri stufoase , promovate si controlate politic , ceea ce a adus la conducerea lor indivizi mediocri din pct. de vedere profesional iar cei ce trebuie sa-i controleze din Consiliul Judetean si Primarii nu-si fac meseria sa-i verifice. Mai mult, sunt mana in mana si spagile si lucrarile cu dedicatie pe bani multi (la valori de 2-3 ori mai mult decat fac) sunt frecvente. Si asa s-a ajuns la firme de carpaci judeteni si carpaci nationali. Totul pe banii nostri !!! adica taxe de drum si impozite sunt administrate de hoti .
Asta-i Romania.
directorul de la drumuri sparte habar nu are ce e cu el si minte tot timpul.aproape au terminat de stricat drumul p.neamt bicaz si el spune ca nu va deranja traficul si va decoperta ce poate repara intr-o zi.a ajuns la o asa mare nesimtire ca si cum noi nu am circula pe acest drum.la puscari mincinosilor asa faceti si iarna cu dezepezirile ce topeste soarele voi dati consum de motorina si antiderapante.spiridonescu la brutarie esti un mincinos.
Unde sunt gipane si viloase se asfalteaza de zor vezi spre Balaur 1 decembrie iar in centru e dezastru spre primarie e o veselie .
Fac naveta pe ruta P Neamt -Bicaz si sunt foarte dezamagit de calitatea drumului si mai ales de modul in care unii responsabili si executantanti isi fac datoria.Astazi am vazut cum se face cirpirea asfaltului in gropi cu apa,ce se intinde pe kilometri intregi cu lucrari de mintuiala cu unelte si scule rudimentare fara nici o responsabilitate fata de banul public si de siguranta circulatiei.Tot aici as aminti ca exista si persista de ani de zile indolenta primariei de a reabilita si continua cele 4 benzi pina la iesirea din oras, (ursuleti)o zona foarte afectata unde facem slalom printre gropi cu circulatie la bara,pe contrasens si alte aventuri a unor grabiti ce ne pun viata in pericol.