Vacanţă judecătorească

sala judecataJudecătorii şi grefierii de la instanţele din judeţ au intrat în vacanţă. Fiecare judecătorie şi-a stabilit programul de lucru cu publicul, redus faţă de cel obişnuit, astfel încât justiţiabilii, avocaţii, experţii, oricine are nevoie de informaţii sau documente să aibă acces la arhive. Activitatea justiţiei în timpul verii îşi reduce ritmul, fiind asigurate complete pentru urgenţele pe fiecare materie.

La Tribunalul Neamţ, s-a stabilit ca programul de lucru al Secţiei Penale la compartimentul registratură – arhivă să fie în zilele de miercuri şi joi, între orele 10-12. La Secţia I Civilă, programul cu publicul la compartimentul apostile este, până la data de 9 septembrie 2016: pentru primirea actelor – în zilele de marţi şi joi, între orele 9-11, pentru eliberarea actelor apostilate – în zilele de marţi şi joi, între orele 14-15. Programul cu publicul la compartimentul registratură –arhivă în perioada 1 septembrie – 9 septembrie 2016 este stabilit în fiecare zi de luni până vineri, în intervalul orar 10-11, iar în perioada 1 iulie – 31 august 2016 este stabilit în zilele de luni, marţi şi joi în intervalul orar 10-11. La Secţia a II-a Civilă, contencios administrativ şi fiscal programul cu publicul la compartimentul registratură-arhivă este, până la data de 9 septembrie 2016, în fiecare zi de miercuri, între orele 10-12.

*Programul arhivelor de la judecătorii

Judecătoria Piatra Neamţ are un program al arhivei, până la data de 9 septembrie 2016, organizat în zilele de luni, marţi şi joi între orele 9-11, iar în ziua de marţi între orele 11-12 programul este exclusiv pentru avocaţi, consilieri juridici, experţi, persoane juridice. Certificatele se eliberează în zilele de luni, marţi, şi joi între orele 15,30-16. În afara programului de lucru, toate actele se pot trimite prin poştă, ptin fax la numărul 0233.216585 sau pe mail la adresa jud-piatraneamt@just.ro.

La Judecătoria Bicaz, vacanţa judecătorească se încheie la data de 31 august 2016, iar programul cu publicul al arhivei instanţei se va desfăşura în zilele de marţi, miercuri şi joi între orele 9-13. În afara programului de lucru cu publicul, cererile cu caracter urgent vor fi primite de preşedintele instanţei sau de înlocuitorul acestuia şi de grefierul şef sau înlocuitorul acestuia. Activitatea grefierului şef privind aprobarea eliberării de copii de pe acte şi legalizarea hotărârilor se va desfăşura conform programării cu publicul al arhivei.

La Judecătoria Roman, începând cu data de 1 iulie 2016 compartimentele arhivă și registratură asigură program de relații cu publicul în zilele de luni, miercuri şi vineri între orele 10-12.

La Judecătoria Târgu Neamţ, vacanţa judecătorească se încheie la data de 31 august 2016. Până atunci, compartimentul Arhivă-Registratură are program de primiri acţiuni în zilele de marţi şi joi, între orele 10-12, program de relaţii cu publicul şi eliberări de acte în zilele de marţi şi joi, între orele 10-12, program de eliberări certificate zilnic, între orele 11-12, respectiv program pentru avocați, consilieri juridici și experți tehnici, în vederea consultării dosarelor și depunerii de înscrisuri la dosare în ziua de miercuri între orele 10-12.

Cristina IORDACHE