PUBLICAȚIE DE VÂNZARE

Subscrisa C.I.I. Laura Banu în calitate deLichidator judiciar al S.C. Instalconstruct S.R.L., în faliment, dosar nr.2273/103/2019, aflat pe rolul Tribunalului Neamț, vinde la  licitaţie publică cu strigare:

 Bunuri mobile:

Preţ de pornire a licitaţiilor: 65% din valoarea de evaluare

Preţurile nu conţin TVA, respectiv la prețurile din tabel se adaugă TVA.

Prețurile se vor echivala în lei la data licitației, iar dacă prețul echivalat este mai mic decât cel stabilit în lei în raportul de evaluare, va fi luat în considerare acest din urmă preț (cel din raportul de evaluare) 

Licitația are loc la data de 26.08.2022 ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Piatra Neamţ, str. Lt. Drăghescu nr. 3, bl. E7, ap. 22, sc. B, parter.

Licitațiile se pot organiza on-line, în situații excepționale: pandemii, stări de urgență, stări de alertă, situații de urgență datorate calamităților naturale, etc., declarate de autoritățile publice locale/naționale, guvern, Președinte, ministere, alte autorități. Procedura stabilită va fi raportată la normele legale în vigoare la data organizării licitațiilor. Ofertanții vor fi informați cu cel puțin o zi înaintea datei licitației, dacă licitația se ține la sediul lichidatorului judiciar sau on – line. Modalitatea concretă de organizare a licitațiilor va fi prevăzută în caietul de sarcini.

Dacă bunurile nu se vor valorifica la această dată, se vor organiza licitaţii la datele de 02.09.2022 ora 14:00 şi 09.09.2022 ora 14:00, în aceleași condiții ca cele prezentate mai sus.

            Depunerea ofertei de cumpărare, a documentelor de identificare a participanţilor, dovezile de achitare a garanției de participare şi a caietului de sarcini, se vor face până în ziua licitaţiei ora 11:00, prin email: cabinet.laurabanu@gmail.com sau cabinet_insolventa_laurabanu@yahoo.com, sau la sediul ales al lichidatorului judiciar.

            Pentru înscrierea la licitaţie se vor depune documentele indicate în caietul de sarcini ce poate fi achiziţionat de la sediul lichidatorului judiciar:

1.dovada achiziţionării dosarului de prezentare (caietului sarcini / regulament vânzare, raport evaluare) de la sediul lichidatorului judiciar –  500 lei, ce va fi stabilită de lichidatorul judiciar în funcţie de valoarea de vânzare.

2.dovada plaţii garanţiei de participare în cuantum de 10% din preţul evaluat în contul special indicat în caietul de sarcini;

3.imputernicirea acordata persoanei care reprezintă ofertanţii/ofertantul

4.documentele care certifica identitatea si calitatea ofertantului, prevăzute în caietul de sarcini (copie de pe certificatul de înmatriculare, copie de pe actul de identitate, copie de pe certificatul de înregistrare fiscală, declaraţie pe proprie răspundere că nu se află în procedura de faliment, împuternicirea acordată persoanei care reprezintă ofertanţii/ofertantul;  pentru persoanele juridice străine: scrisoare de bonitate financiară eliberată de o banca străina cu care o bancă română are relaţie de corespondent, copii legalizate ale actelor sus menţionate traduse în limba româna)

În caz de neadjudecare, se va publica un nou  anunț în presă în care vot fi menționate condițiile de organizare a licitațiilor și prețurile de pornire.

Vânzarea se poate face și prin negociere directă, prin depunerea unei oferte ce va fi comunicată spre aprobare adunării creditorilor.

            Relaţii la  tel. 0233233243 / 0753483243 , email: cabinet.laurabanu@gmail.com sau cabinet_insolventa_laurabanu@yahoo.com