PUBLICAȚIE DE VÂNZARE

Subscrisa C.I.I. Laura Banu, în calitate de Lichidator judiciar al S.C. Rîpanu Sr Com S.R.L., în faliment, dosar nr. 5519/103/2012 aflat pe rolul Tribunalului Neamţ, vinde la  licitaţie publică cu strigare:

I. Bunuri imobile – Construcții

1. Fabrică de produse lactate – 84.410 Euro

2. Stație de epurare – 10.570 Euro

3. Cabină poartă – 1.555 Euro

4. Spălătorie auto – 2.980 Euro

5. Centrală termică – 6.300 Euro

6. Garaj auto – 2.120 Euro

7. Stație de pompare – 4.790 Euro

            Total: 112.726 euro

Pentru bunurile imobile vânzarea se face în bloc sau individual. Prioritate are vânzarea în bloc. Preţurile nu conţin TVA, adică la prețurile afișate se adaugă TVA.

II. Bunuri mobile:

Pentru bunurile mobile vânzarea se poate face în bloc sau individual. Prioritate are vânzarea în bloc. Preţurile nu conţin TVA, adică la prețurile afișate se adaugă TVA.

1. Echipamente tehnologice (mașini și utilaje)

            Vana iaurt.  1.900 Euro

            Aparat masurat grasimi 260 euro

            Cântar platform 226 euro

            Tanc depozitare  lapte 1.886 euro

            2 buc Vana cas 2000  4.353 euro/buc

            Vana pasteurizare smantana 1.666 euro

            Vas receptie lapte 1.794 euro

            Centrala frigorifica 8.807 euro

            Cazan  abur tehnologic 4.687 euro

            Instalatie apa racita 4.860 euro

            Rezervor zer 174 euro

            Compresor aer 400L/h  447 euro

            Statie hidrofor1  267 euro

            Grup pompare incendiu 774 euro

            Grup pompare  apa menajera 707 euro

            Pompa lichide vascoase 947 euro

            Pompa submersibila 267 euro

            Centrala ventilatie-ventilatoare 380 euro

            2 buc Crinta compresare 627 euro/buc

            Masina taiat oparit format 6.167 euro

            Pompa inox solutie igienizare 380 euro

            3 buc Pompa lapte  367 euro/buc

            Pompa zer 327 euro

            Rezervor solutie igienizare 1.147 euro

            Instalatie pasteurizare 11.874 euro

            Plinta sanitara 1.014 euro

            Chiuveta inox cu panou 360 euro

            Masina de ambalat produse 5.107 euro

            Separator 13.447 euro

            Grup electrogen automat 3.067 euro

            Arzator CLU PNZ 50 1.107 euro

            4 buc 1Pompa centrifuga 5000 L/H 227 euro/buc

            Analizor rapid LACTOSTAR 1.747 euro

            Etuva POL-EKO, SLW 53ECO  314 eur

            Nisa chimica Kottherman cu motor   854 euro

            PHMetru portabil cu acces 294 euro

            Test rapid pt. Detecția Antib Ekotest 327 euro

            Sistem pentru determinare germeni 23.727 euro

            Agregat frigorific 294 euro

            Ușă frigorifică 2000  300 euro

            Motor electric 380 euro

            Vitrina frigorifica  367 euro

            Turbojet 347 euro

            Pompa lapte 394 euro

            Agitator inox 200 euro

Total: 90.076 Euro

2. Mobilier, aparatură, birotică e.t.c.

Camera de luat vederi 314 euro

Mobilier 234 euro

Calculator 200 euro

Total 747 Euro.

             Total bunuri mobile = 90.823 Euro  (50% din prețul evaluat);

3. Montaj si materiale de montaj conform deviz  10.574 euro

Total bunuri mobile și imobile – 214.123 Euro, fără TVA (Plățile se fac în lei la cursul valutar din ziua plății).

Valorile în lei sunt calculate la cursul valutar din data efectuării raportului de evaluare. Prețurile se vor echivala în lei la data licitației, iar dacă prețul echivalat este mai mic decât cel stabilit în lei în raportul de evaluare, va fi luat în considerare acest din urmă preț (cel din raportul de evaluare) 

Licitația are loc la data de 21.10.2022 ora 16:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Piatra Neamţ, str. Lt. Drăghescu nr. 3, bl. E7, ap. 22, sc. B, parter. Licitațiile se pot organiza on-line, în situații excepționale: pandemii, stări de urgență, stări de alertă, situații de urgență datorate calamităților naturale, etc., declarate de autoritățile publice locale/naționale, guvern, Președinte, ministere, alte autorități. Procedura stabilită va fi raportată la normele legale în vigoare la data organizării licitațiilor. Ofertanții vor fi informați cu cel puțin o zi înaintea datei licitației, dacă licitația se ține la sediul lichidatorului judiciar sau on – line. Modalitatea concretă de organizare a licitațiilor va fi prevăzută în caietul de sarcini.

Dacă bunurile nu se vor valorifica la această dată, se vor organiza licitaţii la datele de 28.10.2022 şi 04.11.2022, în aceleași condiții ca cele prezentate mai sus.

            Depunerea ofertei de cumpărare, a documentelor de identificare a participanţilor, dovezile de achitare a garanției de participare şi a caietului de sarcini, se vor face până în ziua licitaţiei ora 11:00 prin email: cabinet.laurabanu@gmail.com sau cabinet_insolventa_laurabanu@yahoo.com  sau la sediul ales al lichidatorului judiciar.

            Pentru înscrierea la licitaţie se vor depune documentele indicate în caietul de sarcini ce poate fi achiziţionat de la sediul lichidatorului judiciar:

1.dovada achiziţionării dosarului de prezentare (caietului sarcini / regulament vânzare, raport evaluare) de la sediul lichidatorului judiciar – 1500 lei;

2.dovada plaţii garanţiei de participare în cuantum de 10% din preţul evaluat în contul special indicat în caietul de sarcini;

3.imputernicirea acordata persoanei care reprezintă ofertanţii/ofertantul

4.documentele care certifica identitatea si calitatea ofertantului, prevăzute în caietul de sarcini (copie de pe certificatul de înmatriculare, copie de pe actul de identitate, copie de pe certificatul de înregistrare fiscală, declaraţie pe proprie răspundere că nu se află în procedura de faliment, împuternicirea acordată persoanei care reprezintă ofertanţii/ofertantul;  pentru persoanele juridice străine: scrisoare de bonitate financiară eliberată de o banca străina cu care o bancă română are relaţie de corespondent, copii legalizate ale actelor sus menţionate traduse în limba româna)

În caz de neadjudecare, se va publica un nou  anunț în presă în care vot fi menționate condițiile de organizare a licitațiilor și prețurile de pornire.

Vânzarea se poate face și prin negociere directă, prin depunerea unei oferte ce va fi comunicată spre aprobare adunării creditorilor.

Contravaloarea caietului de sarcini/ a regulamentului de vânzare nu se restituie.             Cauţiunea nu se va restitui ofertantului care îşi retrage în mod nejustificat oferta, sau care creează vreun prejudiciu de orice fel  vânzătorului.

            Relaţii la  tel. 0233233243 / 0753483243 , email: cabinet.laurabanu@gmail.com sau cabinet_insolventa_laurabanu@yahoo.com.