Primăria Bicazu Ardelean angajează ghid turistic

 

*Proba scrisă se va desfășura în data de 3 august 2016, începând cu ora 11 *Pentru acest post, candidații trebuie să vorbească limba engleză și să aibă cunoștințe minime de operare pe calculator

Vești bune pentru nemțenii care vor să lucreze în domeniul turismului. Recent, primăria Bicazu Ardelean a scos la concurs un post vacant de ghid de turism. Pentru a putea participa la examene, candidații trebuie să depună dosarele până la data de 26 iulie, ora 15. Proba scrisă se va desfășura în data de 3 august 2016, începând cu ora 11. La final, în 5 august 2016, persoanele care vor obține nota de trecere vor susține și interviul.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, persoana doritoare trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

  1. a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. d) are capacitate deplină de exercițiu;
  5. e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Pe lângă aceste lucruri, nemțenii interesați de acest job trebuie să îndeplinească următoarele condiții: studii medii finalizate cu diplomă de absolvire; certificat de absolvire a unui curs de calificare profesională organizat de către un furnizor de formare profesională autorizat de ANC (fostul CNFPA), pentru calificarea „agent de turism – ghid“ sau certificat de competențe profesionale pentru ocupația/calificarea „ghid de turism“ emis de un centru de evaluare și certificare acreditat/autorizat, sau să facă dovada că urmează un astfel de curs.

Este acceptată ocuparea postului de către absolvenți de studii superioare cu diplomă de licență – într-una din specializările Economia Comerțului, Turismului și a Serviciilor, respectiv Geografia Turismului, cu condiția ca actele de înscriere să fie însoțite de foaia matricolă/curricula școlară aferentă specializărilor anterior menționate; să cunoască o limbă străină – de preferat limba engleză; cunoștințe minime de operare pe calculator.

Nu este necesara vechime în muncă.

Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente: cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare; copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică; carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează; adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate și curriculum vitae. Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

V.ANDRIEȘ