Locuri de muncă disponibile în administrație

posturi-noi1Nemțenii care vor să lucreze în administrația publică au la dispoziție, în această perioadă, 3 posturi, respectiv de șofer, inspector debutant și șef birou.

În primul caz, locul de muncă este disponibil la Primăria din Urecheni, care organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe o perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de șofer în cadrul Compartimentului Administrativ. Pentru a putea participa la concurs, candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare. Persoanele interesate de acest job trebuie să aibă cel puțin studii generale, să fie posesori de permis de conducere categoria D, să aibă atestat de transport persoane și să aibă 3 ani vechime în meseria de șofer transport persoane. Până în data de 27 septembrie, la ora 10, este termenul limită de depunere a dosarelor. După două zile, mai precis la ora 9, se va susține proba scrisă, iar în data de 3 octombrie, la ora 9, va avea loc interviul.
Al doilea loc de muncă este disponibil la Primăria Comunei Doljești, județul Neamț, care organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice de execuție, vacantă, de inspector, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Registru Agricol, Cadastru, Fond Funciar. Pentru a putea participa la acest concurs, candidații trebuie să îndeplinească aceste condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul științelor inginerești, științelor economice, științelor juridice sau științelor administrative. Prima testare, respectiv proba scrisă, va avea loc în data de 3 octombrie, la ora 10, iar interviul se va desfășura cu două zile mai târziu, respectiv la ora 14.
Cel de-al treilea loc de muncă disponibil este la Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Neamț, instituție care organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcției contractuale de conducere, temporar vacante, de șef birou gradul II, la Biroul de Înregistrare Sistematică. Nemțenii care vor să ocupe această slujbă trebuie să îndeplinească următoarele condiții: studii universitare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau cu diplomă – specializarea cadastru, geodezie, topografie, măsurători terestre. În plus, candidații trebuie să aibă o vechime în specialitate de cel puțin 6 ani jumătate, precum și o vechime în funcții de conducere, de 3 ani. În data de 26 septembrie, la ora 10, va avea loc testarea scrisă, iar pe 30 septembrie, la ora 10, se va desfășura interviul final.

V. ANDRIEȘ