Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Neamț angajează inspector asistent

Directia DGASPC*Proba scrisă va avea loc în data de 6 septembrie 2016, la ora 10 * Pentru interviu, candidații trebuie să se prezinte pe 12 septembrie, la ora 10

Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Neamț vrea să angajeaze pe o perioadă nedeterminată un inspector, clasa I, grad profesional asistent, la Compartimentul de Achiziții Publice și Contractare Servicii Sociale. Proba scrisă va avea loc în data de 6 septembrie 2016, la ora 10. Pentru interviu, candidații trebuie să se prezinte pe 12 septembrie, la ora 10.  Dosarele pentru concurs trebuie să conțină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008, și se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunțului. Detalii privind condițiile specifice și bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Neamț din Orașul Piatra Neamț, str. Alexandru cel Bun, nr. 11, telefon 0233/229.217, interior 124.

Condițiile generale pentru ocuparea unei funcții publice în România sunt prevăzute la art. 54 al Legii nr. 188 din 8 decembrie 1999, privind Statutul funcționarilor publici. Astfel, este necesar ca persoana să îndeplinească cumulativ următoarele criterii: are cetățenia română și domiciliul în România; cunoaște limba română, scris și vorbit; are vârsta de minimum 18 ani împliniți; are capacitate deplină de exercițiu; are o stare de sănătate corespunzătoare funcției publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate; îndeplinește condițiile de studiu prevăzute de lege pentru funcția publică;îndeplinește condițiile specifice pentru ocuparea funcției publice;nu a fost condamnată pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, de serviciu sau în legatură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani; nu a desfășurat activitate de poliție politică, astfel cum este definită prin lege.

Dosarul de concurs va conține în mod obligatoriu: formularul de înscriere; copia actului de identitate; copiile diplomelor de studii și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări; copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice; cazierul judiciar; adeverința care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate; declarația pe propria răspundere sau adeverința care să ateste că nu a desfășurat activități de poliție politică.

Formularul de înscriere se pune la dispoziție candidaților prin secretarul comisiei de concurs, din cadrul autorității sau instituției publice organizatoare a concursului. Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecției dosarelor, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății Publice. În termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor, comisia de concurs are obligația de a selecta dosarele de concurs pe baza îndeplinirii condițiilor de participare la concurs. Rezultatele selectării dosarelor de înscriere se afișează de către secretarul comisiei, cu mențiunea „admis“ sau „respins“, însoțită de motivul respingerii dosarului, la sediul autorității ori instituției publice organizatoare a concursului. Până în ultima zi prevăzută pentru selecția dosarelor, membrii comisiei pot solicita candidaților informații sau alte documente relevante din categoria celor prevăzute anterior, pentru desfășurarea concursului.

V. ANDRIEȘ