DE CE S-AU SCUMPIT DIN IANUARIE CU 30% GAZUL ŞI LUMINA?

Există posibilitatea de a scădea preţul facturii prin schimbarea la un furnizor nou , având garanţia 100% ca veti fi mulţumit sau puteţi să vă mutaţi înapoi după nici o lună, fără nici un cost suplimentar, conform legii 123/2012 şi a ordinului 105/2014.

Începand cu acest an, calendarul de liberalizare a pietii de energie electrica s-a incheiat ajungand la un CPC de 100%. Acest lucru a facut sa se mareasca pretul pentru lumina gradual astfel incat consumatorii sa nu simta o crestere agresiva a pretului ci sa se obisnuiasca putin cate putin cu noul pret, mult mai mare decat in 2014 cand a inceput totul.

La ora aceasta, in zona Moldovei consumatorii au tarife dintre cele mai mari din tara de la vechiul furnizor fapt ce ofera posibilitatea unor companii precum ENERGAZ sa intre pe piata din Bacau oferind un tarif mai mic cu aproxmativ 8% la pretul gazului si al energiei electrice, adica undeva la o factura pe an reducere.

Garantia satisfactiei clientului consta atat in LEGEA 123/2012 cat si in Ordinul 105/2014 care spun si asigura orice client de posibilitatea de a schimba oricand furnizorul de energie, chiar daca aceasta are un contract pe o perioada de 1 sau 2 ani. Deci, oricand chiar si dupa o luna clientul are dreptul GRATUIT sa schimbe furnizorul din nou fara nici o penalizare sau pierdere pentru el.

ESTE VORBA DE NOU SAU VECHI , de preturi monopoliste in care am stat atatia ani sau de oferta unei concurente mult mai avantajoasa. Cum putem oare scadea preturile decat daca nu sustinem o piata concurentiala in care, la fel ca in cazul telefoniei, furnizorii de servicii sa se lupte cu oferte din ce in ce mai avantajoase pentru clienti, astfel incat dupa cateva luni sau ani sa platim din ce in ce mai putin pentru ce era pana nu demul un sistem inchis si indiferent fata de clienti.

Va mai amintiti ORELE DE ASTEPTARE atunci cand apare o problema la gaz sau lumina? sau robotul de la Call Center care va putea sa asteptati pana cand nu mai aveati baterie la telefon? Aceste lucruri in cazul furnizorilor noi precum suntem si noi, nu mai exista, putand sa veniti direct cu ENERGIA si GAZUL la ENERGAZ iar daca nu sunteti multumiti oricand va puteti intoarce inapoi.

Mai mult decat atat, in cazul gazului, FACTURA VA VENI LUNAR pentru exact ce ati consumat in fiecare luna, FARA REGULARIZARI LA 3 LUNI sau surprize neplacute. Iar in cazul unor tarife suplimentare la factura pe langa cele stabilite prin lege, sa ne amintim de FACTURA LA LUMINA, plina de diverse denumiri pe care nimeni nu le intelege.

Stie oare cineva uitandu-se in factura la lumina CAT ESTE PRETUL la energie pe luna noiembrie 2017? Dar decembrie sau ianuarie? Cum pot clienti sa aleaga un furnizor mai ieftin cand nici macar nu stiu cat este pretul care il platesc an de an la aceeasi companie. A existat oare vreo campanie de informare a populatiei privind calendarul de liberalizare sau a ce inseamna CPC -ul de pe factura? Macar o notificare prin posta alaturi de factura in care sa se explice acei termeni si cresteri de pret!

Bineinteles ca acum cand apare concurenta vechii furnizori de gaz sau energie se simt amenintati de faptul ca au inceput sa piarda clienti dar in loc sa vina cu oferte avantajoase pentru populatie, se concentreaza cum sa distruga concurenta prin diverse informatii selective si neclare prin care sa puna pe ganduri consumatorul privind schimbarea la un furnizor nou, mai ales ca atat timp cat sta pe ganduri consuma tot de la ei, la tarife pe care nimeni nu le-a prezentat spre accetare sau macar sa le anunte ca s-au schimbat de atatea ori in ultima perioada.

Potrivit legii 123/2012 si a ordinului 105/2014, orice consumator poate sa schimbe oricand furnizorul GRATUIT si fara nici o taxa suplimentara! Oricine spune altceva minte si dezinformeaza in avantajul celor care deja au milioane de clienti la care nu au oferit nimic in plus de ani de zile, in afara de o majorare a pretului fara ca sa ceara acordul clientului si uneori chiar fara sa anunte.

In Piatra Neamt ne puteti gasi pe bld Traian nr 12, peste drum de BCR, iar pentru detalii la telefon ne puteti contacta pe numarul 0731 900 100

Compania ENERGAZ face parte dintr-un grup international care activeaza cu succes in domeniul energiei electrice si a gazelor naturale operand si in Romania cu licenta ANRE atat pentru energie cat si pentru gaz.

www.ener-gaz.ro