Casa de Asigurări de Sănătate Neamț și-a adaptat orarul de lucru cu publicul la programul Casei Naționale

Prin decizie a președintelui-director general al CAS Neamț, Marieana Atomulesei, programul de lucru al personalului a fost modificat, astfel încât și programul de relații cu publicul a fost schimbat.

Văzând adresa Casei Naționale de Asigurări de Sănătate prin care se solicită adaptarea programului de lucru al caselor de asigurări de sănătate astfel încât să fie asigurată legătura interinstituțională în vederea derulării activității fără disfuncționalități, prin raportare la programul de lucru al CNAS, cu respectarea dispozițiilor legale privind activitatea de relații cu publicul, președintele-director general Marieana Atomulesei decide că, începând cu data de 26 iulie 2017, programul de lucru al personalului este de 40 de ore săptămânal și se va desfășura de luni până joi între orele 8.30 – 17.00, iar vineri între orele 8.30 – 14.30.

Programul de relații cu publicul se stabilește astfel: luni, marți, joi: 8.30 – 17.00. În zilele de miercuri programul de relații cu publicul va fi între orele 08.30 și 18.30 și va fi efectuat de către personalul din cadrul CAS Neamț, conform graficului întocmit de către funcționarul public din cadrul Compartimentului Relații Publice și Purtător de Cuvânt. Pentru recuperarea perioadei lucrate, în cadrul programului de lucru cu publicul, respective de la ora 17.00 la ora 18.30, personalul menționat mai sus va beneficia de 1 1/2 ore recuperare în ziua de vineri a săptămânii respective. În zilele de vineri programul de relații cu publicul va fi între orele 8.30 și 16.30 și va fi efectuat de către personalul din cadrul CAS Neamț, conform graficului întocmit de către funcționarul public din cadrul Compartimentului Relații Publice și Purtător de Cuvânt. Pentru recuperarea perioadei lucrate, în cadrul programului de lucru cu publicul, respectiv de la ora 14.30 la ora 16.30, personalul menționat mai sus va beneficia de două ore recuperare în ziua de vineri a săptămânii următoare. La solicitarea salariatului, pentru situații deosebite conducerea poate aproba un program de lucru decalat față de orarul normal“, se arată în Decizia postată pe site-ul CAS Neamț, semnată de Marieana Atomulesei, șefa CAS Neamț.

Prin aceeași Decizie este subliniat faptul că accesul cetățenilor la etajele 1 și 2 ale CAS Neamț este interzis, cu excepția zilelor de audiență și a persoanelor care depun cereri de restituire a indemnizațiilor și concediilor medicale, precum și a persoanelor care solicită formulare europene. Persoanele care doresc să depună petiții, sesizări, cereri tip pentru eliberare certificat provizoriu card european, alte înscrisuri, se vor prezenta la Registratura CAS Neamț, aflată la parterul instituției, unde aceste documente vor fi înregistrate și vor urma circuitul obișnuit spre a fi rezolvate.

Programul de activitate al Registraturii CAS Neamț este de luni până joi: 8.30 – 17.00, iar vineri între orele 8.30 – 14.30.

Geanina NICORESCU