Canalele comerciale de comunicare cu clienții E.ON nu vor fi funcționale în perioada 29 noiembrie – 5 decembrie

e-on-centru-relatii-clientiPentru efectuarea unor lucrări de modernizarea a sistemului informatic, Centrul de Servicii Clienți E.ON, canal de comunicare comercial (care poate fi accesat telefonic la numerele 0800 800 366 și 0800 800 900 sau prin e-mail de către consumatorii de gaze naturale și energie electrică), va fi indisponibil începând cu seara zilei de marți, 29 noiembrie până luni, 5 decembrie a.c.

Astfel, clienții E.ON nu vor putea accesa în această perioadă informații de natură comercială privind conținutul facturilor, accesul la sistemul de distribuție a gazelor naturale, consultanță privind tarifele sau detalii legate de componența soldului privind obligațiile de plată și alte informații utile și nu vor putea să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale prin aceste canale.

Totodată platforma E.ON Myline nu va fi funcțională în această perioadă cu excepția operațiunii ce permite transmiterea indexului autocitit.

Centrele de Relații Clienți E.ON vor fi închise în 30 noiembrie și 1 decembrie 2016, aceste zile fiind declarate sărbători legale, urmând apoi să funcționeze cu program normal în data de 2 decembrie, în intervalul 8:00-16:00. Pe durata zilei de vineri, 2 decembrie, vor fi preluate solicitări de la clienți, fără a fi efectuate operațiuni în sistem. Începând cu ziua de luni, 5 decembrie, toate canalele de comunicare vor deveni funcționale.

Dispeceratul de urgență va funcționa non-stop

Astfel, în cazul în care simt miros specific de gaz, consumatorii sunt rugați să anunțe imediat dispeceratul de urgență la unul dintre numerele de telefon:

0800.800.928 (număr gratuit, apelabil din principalele rețele de telefonie fixă și mobilă)

sau 0265.200.928( număr taxabil cu tarif local din rețeaua Telekom și cu tariful operatorului din toate celelalte rețele de telefonie).

Compania roagă clienții să apeleze dispeceratul de urgență exclusiv pentru situații de natură tehnică care necesită intervenția echipelor și nu pentru obținerea de informații de natură comercială întrucât dispecerii nu dețin astfel de informații și totodată se poate pierde timp extrem de prețios în cazul apariției unor situații grave care ar putea fi sesizate în acest timp. Compania mulțumește clienților pentru înțelegere și îi asigură că depune toate eforturile pentru a-și diversifica și îmbunătăți canalele de comunicare.

 

Departament Comunicare Corporatistă

E.ON România