Vara asta oferă-le clienților tăi o locație de cazare premium! Iată CUM

05/08/2019

Vara este sezonul vacanțelor, când toți operatorii de turism sunt bombardați cu cereri de cazare. Însă vestea bună este că cererea mare înseamnă satisfacție a clientului în trecut, recomandări și, implicit profit pentru tine.

Pentru a avea parte de review-uri pozitive ale clienților trebuie să te asiguri că le oferi acestora condițiile cele mai bune de cazare, de la curățenie, igienă, obiecte noi și funcționale, până la amabilitatea personalului. Iată ce trebuie să faci pentru ca locația ta să fie în topul locurilor de cazare pentru turiști:

1.     Amenajează camerele cu un design original și cu piese de mobilier noi

Oricine și-ar dori ca, măcar pentru o săptămână, să trăiască în luxul pe care nu și l-ar putea permite acasă niciodată. De aceea, trebuie să te gândești cum poți să îți faci clienții să se simtă răsfățați și importanți. Primul pas este să amenajezi camerele frumos, să aibă elemente de mobilier noi (în special la baie). De asemenea, dacă toate camerele au balcon este perfect pentru cei care vor să fumeze fără să trebuiască să coboare la terasa hotelului sau pensiunii. Poți amenaja pe balcon un spațiu special unde să poată fuma, achiziționând și un coș de gunoi cu scrumieră ca să eviți aruncatul chiștoacelor pe balcon.

2.     Oferă servicii de room-service

Mulți dintre turiști apreciază în mod deosebit faptul că pot să își comande în cameră tot ceea ce își doresc, fără să fie nevoiți să coboare la masă la o anumită oră. Sunt turiști care în vacanță vor doar să se relaxeze și să aibă totul la discreție, așa că ar trebui să plusezi pe acest aspect. În funcție de preferințele lor, le poți oferi meniuri personalizate, cu o sticlă de vin sau șampanie pe lângă, dulciuri, sau trandafiri pentru o seară romantică. Trebuie să fii pregătit să preîntâmpini orice fel de cerință a clientului, iar în acest fel succesul tău va fi garantat.

3.     Investește în instruirea personalului

Un aspect care valorează mult în ochii turiștilor este și calitatea personalului. Atunci când turistului i se zâmbește, când persoana de la recepție este drăguță, amabilă sau când la restaurant clientul este servit cu tot dragul, atunci cu siguranță el își va dori să revină. Așadar, fii atent să îți alegi cu grijă oamenii care vor lucra pentru tine, deoarece, indirect, ei te reprezintă pe tine și brand-ul tău. De cele mai multe ori personalul se comportă urât cu clienții, însă dacă ești un hotel sau o pensiune care se respectă, vei face toate eforturile pentru a supraveghea în detaliu activitatea și comportamentul angajaților, sancționând fiecare abatere și premiindu-i pe cei care te fac să te simți mândru.

Așadar, pentru a-ți fideliza clienții trebuie să le oferi permanent servicii de cea mai înaltă calitate. Doar așa business-ul tău va prospera și vei reuși să îți atingi toate obiectivele pe care ți le-ai propus. Vara este anotimpul ideal în care se fac profituri mari, așa că trebuie să te pregătești cu mult timp înainte și să te asiguri că toate lucrurile sunt bine puse la punct în așteptarea turiștilor.

Photo: Shutterstock.com 

Lasa un comentariu