“Trebuie să aducem dezbaterea mai aproape de tema alegerilor europarlamentare!”


*Şerban Strătilă, coordonatorul politic al campaniei PNL pe Piatra Neamţ vrea o competiţie axată exclusiv pe teme publice, nu private

Fostul deputat nemţean Şerban Strătilă crede că a venit vremea ca la alegerile europarlamentare, competitorii să vină în faţa electoratului cu teme şi dezbateri cât mai apropiate de specificul acestei competiţii.
Va şi putea demonstra dacă se poate sau nu să facă acest lucru, din postura de coordonator politic al campaniei PNL Piatra Neamţ. “Şeful campaniei noastre pe Piatra Neamţ este liderul organizaţiei pietrene, domnul senator Eugen Ţapu, eu mă voi ocupa de partea de mesaj politic”, a ţinut să precizeze cel cunoscut în mediile politice nemţene drept Strătilă jr.
Pentru a ridica real calitatea mesajului din această campanie spre o rezoluţie mai firească a europarlamentarelor, Şerban Strătilă a început deja să creioneze câteva repere: „Evident că nefiind vorba de alegeri cu specific local, grosul mesajului este unitar, la nivel de ţară. Pe lângă acest mesaj naţional, vom veni, la Piatra Neamţ, cu teme şi abordări conexe, dar legate tot de europarlamentare. Astfel, intetionăm o aprofundare a mesajelor active legate de activităţile importante pentru noi toţi care au loc la Bruxelles şi Strasbourg. De asemenea, vom avea dezbateri centrate pe grupuri ţintă. De exemplu, cu potenţialii beneficiari – şi din administraţie, şi din mediul privat – vrem să avem dezbateri pe fonduri europene, pe modalităţi de atragere a acestora, pe ghiduri de finanţare. O altă serie de discuţii vor veni în întâmpinarea operatorilor economici interesaţi de lucrările care se pot face cu aceşti bani, despre proceduri de ofertă, despre participarea la licitaţie, despre întocmirea corectă a unei oferte…”.
Şerban Strătilă a precizat că nu va fi ignorant nicio categorie social, Campania PNL Piatra Neamţ vizând toate grupurile ţintă posibile. El a confirmat că liberalii pietreni vor fi prezenţi şi în stradă, în diverse acţiuni specifice. Targetul anunţat de acesta este cel déjà cunoscut: peste media pe ţară, undeva la 25 la sută.
Cât priveşte calitatea mesajului electoral, fostul deputat a subliniat că el este adeptul campaniilor curate, cu mesaj corect, pe teme administrative şi locale, în niciun caz axate pe atac la persoană sau la viaţa privată.

Daniel VINCA