* Minunea ar trebui să se întămple luni
“Vă scriu în legătură cu articolul “Stâlpul Romtelecom, gravitaţia şi scara” publicat în data de 15 august şi semnat C.M., în Ziarul Ceahlăul.
În legătură cu situaţia prezentată în articol, menţionez că reprezentanţii locali Romtelecom nu au primit nicio sesizare în acest sens, aşa cum se precizează în materialul publicat. Compania regretă situaţia creată, stâlpul în cauză urmând a fi înlocuit în cursul zilei luni, 19 august.
De regulă, astfel de sesizări legate de infrastructura Romtelecom pot fi adresate la numărul de relaţii cu clientii, 1930, dar şi la orice magazin al companiei.
Vă mulţumesc pentru înţelegere şi vă stau la dispoziţie pentru orice relaţii legate de Romtelecom.
Roxana MIHUL Corporate Communication Division, Senior PR Specialist”.
Articolul se referee la un stâlp de pe strada Dragoş Vodă, sprijinit cu o scră de zile bune, timp în care familiile din zonă spun că au sunat la Romtelecom pentru a face sesizări şi nu a venit nimeni. Să zicem că oamenii n-au ştiut unde să se adreseze, dar repoterul nostru a luat legătura cu un angajat al companiei care – ce-i drept- a spus că se ocupă cu munca de teren, dar cu siguranţă ar fi putut semnala unei persoane competente faptul că un stâlp stă să cadă. Cât despre numărul 1930, acesta are două opţiuni mari şi late. Tasta 1 pentru informaţii legate de numărul de telefon de pe care faci apelul şi tasta 2 pentru relaţii despre alte numere de telefon. După care intră un roboţel care te informează că apelul ar putea fi înregistrat pentru creşterea eficienţei etc. şamd. Deşi mai eficient ar fi sunat mesaje de genul: “pentru stâlpi care dau semne că ar avea intenţia să cadă apăsaţi tasta 3”, “pentru stâlpi care au cedat deja şi sunt atârnaţi în fire, apăsaţi tasta 4”, “pentru stâlpii culcaţi la pământ, nu vă mai obosiţi că aflăm singuri”.
Cristina MIRCEA