Proprietarii de autovehicule Land Rover Evoque model 2016-2017 și deținătorii de Discovery Sport model 2017 sunt avertizați de Autoritatea Pentru Protecția Consumatorilor cu privire la existența unor probleme legate de funcționarea motorului. În acest sens, Premium Auto SRL, Importator oficial Jaguar Land Rover, a lansat, ieri, o campania de rechemare în service a mașinilor vizate, pentru a verifica, a repoziționa, iar dacă este cazul, pentru a repara cablajul motorului.
„Jaguar Land Rover Limited dorește să vă informeze că, în timpul procesului de evaluare continuă a calității produselor noastre, s-a constatat că este posibil să survină o problemă legată de siguranță, în cazul anumitor modele Land Rover, cu anumite date de producție. A fost identificată o problemă conform căreia traseul cablajului motorului poate fi incorect și poate permite cablajului să se uzeze, prin frecare de un suport metalic din compartimentul motor. Ca urmare a acestui contact, este posibil ca anumite funcții ale vehiculului să fie afectate, inclusiv, dar fără a se limita la pierderea servoasistării direcției, oprirea bruscă a motorului sau incendiu în compartimentul motor. Jaguar Land Rover recomandă ca, până la verificarea și repararea corespunzătoare, vehiculele de mai sus să fie parcate în exterior, preferabil la distanță de alte vehicule sau proprietăți. În momentul vizitei, service-ul Land Rover autorizat va verifica, va repoziționa, iar dacă este cazul, va repara cablajul motorului“, subliniază importatorul, în avertizarea transmisă prin intermediul ANPC.
Lucrarea va fi efectuată cât mai rapid și mai eficient posibil, pentru a minimiza neplăcerile proprietarului și va dura aproximativ 1 oră. Cu toate acestea, din cauza programărilor în service-ul autorizat Land Rover, este posibil ca vehiculul să fie reținut mai mult timp.
Geanina NICORESCU