* Peste 120 de speakeri vor conferenţia în cadrul celor 40 de manifestări
* “Nevoi, probleme şi provocări ale mediului de afaceri din regiunea de est a României”
Mai puţin de 30% dintre antreprenorii şi managerii din regiunea Moldova mai au astăzi aşteptări mari şi foarte mari din partea administraţiei centrale pentru sprijinirea economiei locale, arată un studiu realizat de Business Days România. Peste 63% dintre antreprenorii şi managerii chestionaţi susţin că una dintre cele mai mari provocări ale celor care investesc în regiunea Moldova o reprezintă lipsa infrastructurii de transport şi logistice.
Studiul “Nevoi, probleme şi provocări ale mediului de afaceri din regiunea de est a României” a fost realizat în luna mai, pe un eşantion reprezentativ de 156 de antreprenori şi manageri din zona Moldovei. Oamenii de afaceri chestionaţi care au dorit să participe la studiu provin din judeţele Iaşi, Neamţ, Suceava, Bacău şi Galaţi, 60% având companii cu o cifră de afaceri de până la 1 milion de euro, iar 22% – între 1 şi 10 milioane de euro.
* Ediţia Iaşi Business Days este ediţia cu numărul 19 din seria de evenimente de succes
Business Days este o platformă de informare, educaţională şi de networking dedicată antreprenorilor şi managerilor din România, al cărei scop este acela de a crea o cultură antreprenorială sănătoasă şi durabilă. Evenimentele Business Days sunt organizate de peste 5 ani de zile şi strâng la fiecare ediţie peste 1.000 de participanţi.
Anul acesta, evenimentul Iaşi Business Days va avea loc în perioada 1-2 iulie 2015 la Palas Mall din Iaşi, înscrierile pentru toţi cei care vor să participe fiind deschise la începutul acestei luni. Peste 120 de speakeri vor conferenţia în cele 40 de manifestări special alese în baza rezultatelor studiului “Nevoi, probleme şi provocări ale mediului de afaceri din regiunea de est a României”. Detalii şi înscrieri se pot face pe adresa http://www.businessdays.ro/iasi-2015.
Ediţia Iaşi Business Days este ediţia cu numărul 19 din seria de evenimente de succes, considerate de speakeri, parteneri şi participanţi, drept cel mai mare, de impact şi relevant eveniment de business din România.
* Potenţialii investitori, ţinuţi la distanţă de infrastructura din regiunea Moldova
Antreprenorii şi managerii chestionaţi susţin că principalele domenii în care regiunea Moldova poate performa sunt IT (74%), agricultură (64%), software (48%), turism (47%) şi servicii (45%).
„Mediul de business din Moldova este astăzi într-o altă etapă de dezvoltare, cea în care antreprenorii şi managerii au nevoie de sfaturi, de idei şi de schimburi de experienţă pentru a progresa. Nevoia lor de informare, de a cunoaşte oameni noi, de a afla noutăţi este mai bine acoperită de un eveniment de networking, cu speakeri relevanţi şi care aduce noi oportunităţi de dezvoltare. Aceste lucruri palpabile şi cu impact imediat sunt adesea mai valoase decât promisiunile implicării politice de la centru”, a declarat Laszlo Pacso fondator şi coordonator Business Days.
Iaşi Business Days 2015 este organizat cu sprijinul partenerilor săi Raiffaisen Leasing, EY România, Fan Courier, AON, Philips România, Dedeman, Unicredit Ţiriac Bank, DPD, Zitec, GH, Universul Juridic, United Business Center, Palas Mall, MMM Consulting, Toyota, Rogalski Damaschin, API, UPC Business, Valigeria.ro, SBR, BrandFusion, Aeroportul Internaţional Iaşi, MMC- fondată de Liana Marin, ş. a.
Parteneri media: Wall Street, Europa FM,9AM, România Libera, Manager Expres, Digi24 Iaşi, avocatnet.ro, Mass Media Consulting, Ziarul de Iaşi, Business24.ro, Ziare.com, Business Woman, ComunicatedePresa.ro, startups.ro, IQAds.ro, AiSucces.ro, Iaşi 4 You, Agenda de Iaşi, IaşiFun, Amaltea, Foodnews.ro, Jurnalul de Afaceri, Retail-FMCG.ro, BusinessLive.ro, Portal HR, Bestjobs.ro, Gpec, Feed Forward, Softlead, 4Career, Learn&Go, Premian, Tribal Worldwide, Zelist Monitor, 24-Fun, Technopolis, Anis, Akcees, Buticul de inspiraţie by Dana Tudor, Evenimentul de Iasi, Garajul de PR.
Geanina NICORESCU