25 de autorizații pentru taximetre vor fi acordate de Primăria Piatra Neamț în cadrul unei proceduri aflate în desfășurare.
Cererile de înscriere pentru căpătarea unei autorizații pot fi depuse la Primărie până pe data de 6 august.
Mai întâi are loc o primă etapă de atribuire la care participă solicitanții aflați deja în listele de așteptare (23 de srl-uri, PF-uri sau II-uri) după care, în aceeași zi, are loc etapa a doua în care autorizațiile rămase sunt acordate noilor solicitanți.
Rezultatul se comunică pe 8 august iar autorizațiile vor fi eliberate peste o lună.
Dintre documentele care trebuie depuse de solicitanți, menționăm: cerere de participare; declarație pe propria răspundere că solicitantul deține autorizație de transport (deci că operează, legal, în domeniu); declarație că deține autoturisme în proprietate sau în contract de leasing (sau că urmează să cumpere sau să ia în leasing); declarație că nu se află în insolvență etc.
Anunțul aflat deja pe site-ul Primăriei prezintă și punctajul ce urmează a fi acordat (în funcție de vechimea autoturismului, clasa de poluare EURO, volum interior, facilități ale mașinii, vechimea în desfășurarea activității de transport, gradul de protecție al pasagerilor etc).
Daniel Vinca