Multe programări online pentru un nou pașaport

20/12/2017

Din data de 8 noiembrie și până ieri, pe site-ul instituției s-au înscris 228 de persoane

Decât să se trezească cu noaptea în cap pentru a primi tichetul de ordine în vederea înregistrării cererii unui nou pașaport, nemțenii preferă să se înscrie online, la adresa www.epasapoarte.ro. Pentru persoanele interesate, sistemul de programare funcționează în următoarele zile:miercuri, între orele 12.30-16.30, joi 12.30-18.30, iar vineri, între 12.30 și 16.30. La ora programată pentru înregistrarea cererii titularului (sau a reprezentantului legal) trebuie să prezinte toate documentele prevăzute de dispoziţiile legale, inclusiv chitanţa/factura, prin care se face dovada achitării taxelor. În caz de neprezentare la ghişeu în termen, programarea se anulează. “Din data de 8 noiembrie 2017, Serviciul de Pașapoarte Neamț dispune de un nou sistem informatic de programare online, care permite tuturor cetățenilor să-și rezerve când doresc prezentarea la ghișeele serviciului de pașapoarte, în vederea înregistrării cererii pentru eliberarea pașaportului simplu. De la începutul lunii noiembrie și până la data de 19 decembrie a acestui an, 228 de persoane au accesat sistemul de programare. În viitorul apropiat, cu ajutorul Direcției Generale de Pașapoarte se va mări programul pentru depunerea online, la 8 ore. În continuare, avem multe persoane care vin la prima oră la serviciul de pașapoarte și reclamă urgență și nu vor să acceseze aceste programări online”, ne-a declarat comisarul șef de poliție Constantin Roman, șeful Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple Neamț. La SPCEEPS Neamț, nu se va lucra cu publicul în zilele de 25 și 26 decembrie, precum și în data de 1 și 2 ianuarie 2018. “În vederea asigurării încărcăturii optime pentru fiecare ghişeu destinat înregistrării cererii pentru eliberarea paşaportului simplu electronic sau temporar și pentru scurtarea timpului de aşteptare al cetăţeanului, accesul la ghişee se face cu biletul de ordine.Lucrătorul din cadrul serviciului verifică existenţa şi legalitatea documentelor necesare emiterii paşaportului simplu electronic sau temporar, a chitanţei doveditoare de achitare a tarifului prevăzut de lege, în original, pentru tipul de paşaport solicitat şi eliberează un tichet de ordine”, ne-a mai spus comisarul șef Constantin Roman, șeful de la Pașapoarte.

V. ANDRIEȘ