METRO Cash&Carry Piatra Neamţ sărbătoreşte anul acesta 5 ani de existenţă. Deschis în iulie 2010, METRO Piatra Neamţ se numără printre primele magazine inaugurate de companie de la intrarea sa pe piaţa românească. În toţi aceşti ani, compania a modelat piaţa locală de comerţ, infuenţând în mod semnificativ comportamentul de consum al clienţilor profesionişti, aşa cum METRO Cash& Carrx o face la nivel naţional de aproape 19 ani.
„Succesul stă, în mare parte, în voinţa de a învinge. Am simţit că, alături de METRO, pot învinge orice obstacol apărut în această perioadă”, a declarat doamna Florica Ungureanu, reprezentanta firmei SC Teodan Com SRL din loalitatea Bicaz, judeţul Neamţ.
Din perspectiva jucătorului cu numărul 1 în domeniul cash&carry, spiritul antreprenorial, pasiunea pentru afaceri şi concentrarea pe programe şi servicii cu valoare adăugată se numără printre valorile pe care METRO le împarte cu clienţii săi şi care se bazează pe succesul comun.
Încă din 2008, METRO Cash&Carrx România a lansat, la nivel naţional, programe de consultanţă specializată, menite să sprijine clienţii din domeniul ospitalier HoReCa şi comerţul tradiţional, împărtăşind din experienţa sa cu micii antreprenori din cele două domenii, pentru a-i ajuta să îşi dezvolte afacerile. Prin micii întreprinzători din comerţul tradiţional, METRO România a lansat un program autohton care le oferă posibilitatea de a face parte dintr-o reţea naţională şi a beneficia de expertiza unui lider internaţional în domeniul comerţului cu ridicata. Prin „LaDoiPaşi”, METRO România oferă partenerilor săi consultanţă specializată în domenii cheie precum marketing şi promovare, administrarea afacerii, pregătirea angajaţilor, alegerea sortimentaţiei şi amenajarea magazinelor, precum şi asistenţă pe toată perioada desfăşurării parteneriatului.
Mai mult de atât, METRO România a fost primul care a dezvoltat o platformă de servicii de consultanţă integrală pentru întreprinderile mici şi mijlocii din acest domeniu. Platforma „HoReCa Support&Partnership” oferă atât consultanţă 360 grade clienţilor HoReCa, cât şi proiecte la cheie antreprenorilor care vor să înceapă o afacere în această zonă.