La nivel de bârfă, nu există om care să nu aibă ceva de comentat despre produsele achiziționate de prin magazine. De cele mai multe ori ne plângem de prețurile prea mari practicate la alimente sau electronice de slabă calitate și de promoțiile mincinoase lansate online sau direct în spațiile comerciale. Ajunși, însă, față în față cu inspectorii pentru protecția consumatorilor din Neamț, cetățenii nu au avut nimic de reclamat.
„Cu ocazia Zilei Mondiale a Consumatorilor, comisarii din cadrul CJPC Neamț au desfășurat trei acțiuni de informare și consiliere în incinta unor spații comerciale din orașele Piatra Neamț, Roman și Târgu Neamț, preponderent pe tema achizițiilor online, a drepturilor pasagerilor la transportul aerian, a drepturilor privind garanția legală de conformitate a produselor de folosință îndelungată, a existenței dreptului de a returna produse achiziționate online sau direct din magazin. În cadrul acestor acțiuni nu s-au înregistrat petiții ale
consumatorilor prezenți“, ne-au transmis reprezentanții Comisariatului pentru Protecția Consumatorilor din Neamț.
În cadrul acestor acțiuni, consumatorii au fost informați a și asupra modalităților de depunere a reclamațiilor către CJPC Neamț, și anume în mod direct, la sediul din Piatra Neamț (alături de clădirea E.ON), prin intermediul formularului online de pe website-ul instituției (www.anpc.gov.ro), prin poștă sau prin fax.
Geanina NICORESCU