E.ON vine acasă pentru încheierea noilor contracte

29/03/2016

eonConsumatorii casnici vor primi acasă vizita echipelor mobile E.ON Energie România SA în vederea încheierii noilor contracte cu furnizorul de energie electrică.

Campania de actualizare a contractelor de furnizare a energiei electrice se derulează în această perioadă la clienții casnici din mediul rural din județul Neamț. „În conformitate cu prevederile Ordinului ANRE nr. 88/2015, toți consumatorii furnizorului de ultima instanță au obligația actualizării contractelor de furnizare a energiei electrice. Această campanie se va desfășura în mai multe etape, o primă etapă vizând  consumatorii casnici din mediul rural. Pentru a facilita acest proces, echipe mobile ale E.ON Energie România vor fi prezente în unitățile teritorial-administrative pentru informarea și perfectarea documentelor aferente noilor contracte de furnizare a energiei electrice“, spune Sorin Munteanu, purtătorul de cuvânt.

Nemțenii trebuie să aibă pregătite documentele necesare încheierii noilor contracte. Acestea sunt actul de identitate și un document care să ateste dreptul de folosință al spațiului, respectiv autorizație de construire, contractul de vânzare/cumpărare, certificatul de moștenitor, adeverință eliberată de primărie, contractul de  închiriere etc. Acolo unde vor fi cazuri particulare, compania E.ON anunță că vor fi analizate individual, în funcție de specificul fiecărei situații. „E.ON Energie România mulțumește clienților săi pentru sprijinul acordat în îndeplinirea acestei obligații legale și îi asigură, în continuare, de întreaga sa disponibilitate pentru derularea în cele mai bune condiții a acestei campanii“, mai spune Sorin Munteanu.

Nemțenii care doresc informații privind încheierea contractelor de furnizare a energiei electrice pot accesa canalele de comunicare puse la dispoziție de E.ON Energie România, prin telefon la unul din numerele 0800 800 366 sau 0800 800 900, apel gratuit din orice rețea de telefonie, prin e-mail, la adresa serviciiclienti@eon-romania.ro, prin intermediul portalului E.ON Myline (este necesara crearea unui cont de client), prin fax la numărul 0265-200.367, prin poștă, la adresa OP 1, CP 10 Târgu Mureș sau prin intermediul centrelor Relații Clienți.

Cristina IORDACHE