De asemenea, ar putea fi modernizate variantele ocolitoare cu statut de drum județean, ce vor face parte din drumul județean respectiv, ori sensuri giratorii și alte elemente pentru creșterea siguranței circulației, reabilitate pasaje și noduri rutiere și construite pasarele pietonale.
Deputatul a mai nominalizat stațiile pentru transportul public pe traseul drumului județean, realizarea de investiții destinate siguranței rutiere pentru pietoni și bicicliști, inclusiv semnalistica verticală pentru treceri de pietoni cu alimentare fotovoltaică.
O altă măsură, despre care s-a vorbit foarte mult – și pro și contra – ar fi cea a perdelelor forestiere și parapeților pentru protecție, care ar duce la apărări de maluri și consolidări de versanți, realizarea de investiții suplimentare pentru protecția drumului respectiv față de efectele generate de condiții meteorologice extreme (provocate de schimbări climatice sau alte cauze excepționale) – inundații, viscol etc.
Termen de transmitere a eventualelor observații la acest Ghid este 30 august 2015, ora 16.00, la adresa de email info@mdrap.ro.
M.O.T.