Noii administratori de asociații de proprietari sau cei care doresc să îndeplinească, pe viitor, astfel de responsabilități pot obține un atestat care să le confirme abilitățile.
Astfel, Primăria Primăria Municipiului Piatra Neamţ organizează în data de 18.03.2014, ora 10.00, examen pentru obţinerea de atestat administrator asociaţie de proprietari.
Dosarul necesar înscrierii, va conţine: Cerere pentru obţinere atestat( netipizată); Carte de identitate – xerocopie; Curriculum vitae; Xerocopie după ultimele acte de studii; Certificatul de cazier judiciar în original.
Bibliografia pentru concurs este următoarea: Legea nr.230/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari; H.G.nr. 1588/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.230/2007.
Cei interesați vor depune dosarele la registratura Serviciului de Gospodărie Comunală şi Investiţii, până la data de 12.03.2014
D.V.