Concurs de atestat pentru administratorii de asociaţii

Primăria Piatra Neamţ organizează examenul pentru obţinerea atestatului de administrator asociaţie de proprietari, joi, 4 aprilie, ora 10. Potrivit legii nu pot să mai ocupe această funcţie decât persoanele ce deţin un atestat profesional. Concursul se adresează atât celor care ocupă deja o astfel de funcţie, cât şi celor care doresc să se angajeze la o asociaţie în viitorul apropiat. Dosarul pentru înscriere, care se va depune la Serviciul de Gospodăre Comunală şi Investiţii din cadrul primăriei, până la data limită de 29 martie a.c. trebuie să conţină: cerere pentru obţinere atestat (netipizată), copie xerox după cartea de identitate, Curriculum vitae, copie  după ultimele acte de studii şi certificatul de cazier judiciar în original.

La examenul de atestare care se va da în scris şi va fi corectat de o comisie specială din cadrul primăriei, candidaţii vor avea de răspuns la întrebări din Legea nr.230/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari şi din H.G.nr. 1588/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.230/2007.