Ce acte sunt necesare pentru pietrenii care vor locuință de la Primărie

acte*Dosarele deja depuse trebuie actualizate în perioada 25.01.2016 – 11.03.2016

Solicitanții de locuințe din fondul municipiului Piatra Neamț destinate închirierii trebuie ca în perioada 25.01.2016 – 11.03.2016, să actualizeze dosarele depuse la instituția noastră cu următoarele documente:

– adeverință de la Direcția de Taxe și Impozite Locale Piatra Neamț din care să rezulte faptul că solicitantul și soțul/soția nu dețin locuință proprietate;

– contractul de închiriere înregistrat la organele fiscale teritoriale, în situația în care solicitantul locuiește cu chirie;

– confirmarea de la Asociația de proprietari a numărului de persoane care locuiesc împreună cu solicitantul la adresa actuală;

– adeverințe de salarizare, cupoane de pensie sau alte documente din care să rezulte venitul net realizat atât de solicitant, cât și de membrii familiei acestuia;

– orice document în măsură să dovedească modificări survenite de la ultima actualizare a dosarului de locuință (certificat de căsătorie, certificat de naștere copii, hotărâre de divorț, adeverințe medicale, diplomă de studii etc.).

Menționăm că aceste actualizări de documente sunt obligatorii în vederea stabilirii clasamentului cu ordinea de priorități a solicitanților de locuințe din fondul municipiului Piatra Neamț.

Documentele mai sus menționate se vor depune la sediul Primăriei Piatra Neamț, la cam. 20 – la Biroul Gospodărie Comunală, în zilele de luni până joi între orele 8.00-16.30, respectiv vineri între orele 8.00-14.00. (Z.C.)