În perioada 5 – 11 septembrie, agenţia Eventur Bucharest, în parteneriat cu Autoritatea Națională pentru Turism, Consiliul Județean Neamț, Primăria Piatra-Neamț, Hotel Bistrița din Durău, Blue Air și Autoboca Rent-a-car, organizează cea de-a III-a ediţie a #priNeamt, cel mai important eveniment dedicat promovării în mediul online a unui judeţ din România. Evenimentul cuprinde un curs dedicat afacerilor din zona de travel, cu focus pe teme de management eficient şi marketing online, precum şi un infotrip în judeţ, creat special pentru o delegaţie formată din 60 de bloggeri, printre care se vor afla şi 15 invitaţi din afara graniţelor ţării.
Infotripul are drept obiectiv promovarea valorile naturale şi culturale ale municipiului Piatra-Neamţ, precum şi ale judeţului Neamţ la nivel naţional şi internaţional, prin includerea obiectivelor turistice ale zonei într-un tur ghidat, special creat pentru o delegaţie formată din bloggeri influenţi, oameni de media, fotografi şi cameramani profesionişti. Ediţia de anul acesta va pune accent pe zona muntoasă a judeţului, în centrul atenţiei aflându-se Masivul Ceahlău.
Printre cei 60 de bloggeri invitaţi se vor afla 25 de generalişti, 10 călători, 10 fotografi, 7 invitaţi din Republica Moldova şi 10 invitaţi din Marea Britanie.
La primele două ediţii ale evenimentului, au fost atinse următoarele obiective: timp de 7 zile Piatra-Neamţ a devenit capitala mediului online din România; au fost parcurşi 1000 km în judeţ, au fost vizitate 40 de obiective turistice şi au fost admirate creaţiile a 5 meşteri populari nemţeni. La ediţia a doua au fost prezenţi 65 de bloggeri (dintre care 2 din Republica Moldova), au fost publicate 300 de articole pe blogurile implicate, dar şi pe alte site-uri care au apreciat ideea proiectului, 3000 de postări pe Facebook, 1500 de mesaje pe Twitter şi 400 de fotografii pe Instagram.
Conform Zelist Monitor, aproximativ 3 milioane de persoane cu acces la internet au aflat de cele două ediţii ale evenimentului.
Irina NASTASIU