O lege care să nu mai trimită oamenii pe drumuri atunci când solicită eliberarea unui document, o informaţie cel puţin conexă subiectului pentru care se face solicitarea, o instituţie complexă care să ofere cetăţenilor servicii administrative rapide şi de calitate, a fost dorinţa şi promisiunea fiecărei autorităţi, fie la nivel naţional, fie judeţene. Deputatul Mugur Cozmanciuc a declarat că „PNL şi-a stabilit, în cadrul Biroului Permanent Naţional, strategia şi priorităţile legislative pentru reînceperea sesiunii parlamentare. Partidul Naţional Liberal va susţine, printre priorităţile legislative, un proiect care are drept scop buna funcţionare a democraţiei şi un proiect de lege esențial pentru îmbunătăţirea relaţiei Stat – cetăţeni: Proiect de lege prin care orice persoană fizică sau juridică, care solicită unei instituţii acordarea unui drept în baza legii, să nu mai fie trimisă către alte instituţii pentru a obţine şi furniza diferite informaţii. Instituţia de la care a fost solicitată acordarea dreptului legal, va face toate demersurile necesare către celelalte instituţii ale statului pentru a obţine informaţiile necesare completării dosarului. Prin acest demers, care este susţinut de PNL, ne propunem sa simplificam relaţia stat – cetăţean”. Mall-ul de la piaţă s-a vrut să fie, în opinia fostului primar Gheorghe Ştefan, un imobil cu servicii locale complexe, şi, parţial, s-a reuşit. În condiţiile în care nici un guvern, indiferent de culoarea politică, n—a reuşit să să elimine cozile infernale de la buletine şi paşapoarte, o lege (HG etc)care să reglementeze activitatea acestor două servicii este extrem de importantă. Sau măcar măsuri interne prin care să fie suplimentate personalul cu publicul şi aparatura de specialitate.
M.O.T.