Vodafone România nici acum nu a acceptat, după mai bine de 6 luni de încercări, renegocierea contractelor cu clienţii săi, în ce priveşte clauzele abuzive stipulate în contractul iniţial.
Mai mulţi clineţi, persoane fizice sau juridice ne-au rugat să transmitem un mesaj către operatorul de telefonie mobilă, al doilea de pe piaţa profil românească, să ţină cont de cererile clienţilor dar şi de decizia Tribunalului Bucureşti, prin care fost obligat să elimine mai multe clauze considerate abuzive, legate de despăgubirile pe care clienții trebuie să le achite dacă reziliază contractele înainte de expirarea duratei minime a acestora.
„Când mergi la Vodafone, ţi se prezintă o ofertă care pare excepţională la prima vedere. Aş dori să informaţi cititorii dumneavoastră să citească foarte bine oferta. Practic, operatorul te obligă să-i accepţi toate condiţiile, să nu poţi renunţi la serviciile lui fără despăgubiri, să nu ai voie la extraopţiuni decât în condiţile stabilite de el. Poate Protecţia Consumatorului să facă ceva, sau măcar se trageţi un semnal. Dacă vrei să pleci de la ei, parcă eşti la executare silită”, ne spune un client.
Informăm că acest subiect a ajuns deja în instanţă. Tribunalul Bucureşti a obligat firma să elimine din contracte obligația clientului de a plăti despăgubiri în cazul încetării contractului înainte de expirarea duratei minime contractuale, de asemenea, declaraţia clientului potrivit căreia a citit, a înțeles și a acceptat clauzele cuprinse contract.
Tot în contract, se stipulează că prejudiciul cauzat de încheierea contractului înainte de expirarea termenului se calculează după regulile Vodafone, clauză pe care instanţa a considerat-o abuzivă.
Cititorii noştri doresc să se ia în calcul toate aceste aspecte, şi Vodafone să renegocieze contractele.(Red)