* Numai anul trecut, valoarea susținerii financiare a depășit 1,6 milioane de euro * Inițiativele din domeniul educației au atras aproape jumătate din totalul finanțării * Record de ore de voluntariat atins de angajații E.ON în anul 2015
Anul 2015 a fost unul de vârf în ceea ce privește responsabilitatea socială, fiind continuate proiectele majore, precum cele vizând informarea preventivă, dar și lansate o serie de noi inițiative, cu un impact deosebit în comunitățile în care compania E.ON este prezentă. Valoarea totală a susținerii financiare acordate anul trecut acestor proiecte a depășit 1,6 milioane de euro, iar numărul beneficiarilor s-a ridicat la aproximativ 23.000.
Cea mai mare parte a finanțării (circa 760.000 de euro) a fost îndreptată către proiecte din domeniul educației, precum „Energie în școlile copilăriei“, care a urmărit îmbunătățirea condițiilor de studiu prin modernizarea sistemului de iluminat din instituțiile de învățământ, respectiv „10 elevi de nota 10“, prin care au fost selectați și premiați elevi de clasa a VIII-a, din 10 județe, cu rezultate excepționale la învățătură.
De Paște, prin proiectul „Dăruiește lumina“, compania a donat 100.000 de kWh către 12 școli, spitale, centre speciale pentru copii și case de bătrâni. În decembrie 2015, din dorința de a continua acest proiect de succes, a fost lansată campania „Dăruiește Lumina Crăciunului“, prin intermediul căreia au fost dăruite celor nevoiași 800 de pachete a câte 200 kWh energie electrică sau gaze naturale și 10 pachete a câte 2.500 kWh pentru un an.
În domeniul culturii, anul trecut a fost continuat sprijinul acordat unor evenimente de tradiție, precum Festivalul Internațional de Muzică de Cameră (SoNoRo), Festivalul Internațional de Film Transilvania (TIFF) și Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu. De asemenea, în domeniul sportiv trebuie menționată susținerea tradițională acordată Cupei E.ON Kinder, unul dintre cele mai puternice turnee de fotbal pentru juniori din țară. La ediția IX-a din 2015 au participat 1.700 de copii de la 56 de cluburi din 22 de județe.
În luna martie a anului trecut, E.ON România s-a alăturat campaniei „Nu tremur la cutremur“, derulată la nivel național prin Inspectoratul General pentru Situații de Urgență (IGSU). Această inițiativă a reprezentat un nou pas important în cadrul parteneriatului „Împreună pentru siguranță“ dintre E.ON România și IGSU, prin care cele două părți desfășoară în fiecare an, la nivel național, campanii comune de informare și conștientizare a cetățenilor asupra pericolelor la care se expun în cazul utilizării necorespunzătoare a diferitelor surse de energie.
Începând cu anul 2005, E.ON România a susținut cu peste 9,3 milioane de euro numeroase proiecte de responsabilitate socială în comunitățile în care își desfășoară activitatea, numărul total al beneficiarilor acestor inițiative ridicându-se la aproximativ 260.000.
Astfel, numai în domeniul educației au fost derulate proiecte de peste 4,2 milioane de euro, de acestea beneficiind circa 180.000 de copii. Totodată, mai mult de 750.000 euro au fost investiți în domeniul sportului, cu peste 10.000 de beneficiari.
Compania promovează continuu și acțiunile de voluntariat, angajații săi având astfel posibilitatea de a-și folosi competentele, abilitățile și experiența în cauze destinate ajutorării comunității în care trăiesc. Recordul a fost atins anul trecut, când peste 600 de angajați ai E.ON au doborât pragul de 2.000 de ore de voluntariat.
Departament Comunicare Corporatistă
E.ON România